Sunday, November 13, 2011

Friends are everything to me.


Hai. Haha. Hai je? I should wish "Asslamualaikum" to my readers, right? :) Anyway, pagi tadi umi sruh hantar Memey pergi klinik cause her eyes, is getting more worse. I'm worried about her. And I send her to clinic. Doctor said she need to stay there until 3 days, maybe. Hope she will get well soon, ya baby. I lapchiuu, sayangg ;* Cepat-cepat sembuh taw, nak main kejar-kejar sama sama ;D haha.


You know what, I heard a lot of story about friends. But its okaylah. I do trust my own friends ;) Maira, Diela and Farah. I love themmm :* Hihi. I miss them so much lahh ;'( Heh, cuti sekolah ni nak ajak hang kt JJ ;) Weeeee~ Tapi kaki Maira tk okay lagi :( Hm. Anyway I have a story to tell. Hahaha. About Eddie and me. You know what, Eddie add balik kt fb. Aku pula approve. Hahaha. Then dia cakap ni. :


Hahahaha, jahat gila aku kan? Aku saje test dia. Sbb dia ni suka nyakitkan hati aku. So aku balas balik. Nak tengok apa dia balas ;D hahaha. Tunggu dan lihat jelah. Mulamula aku balas tu. Then sejam lebih baru aku balas balik. Hahaha. Jahat an? Eh bukan jahat, ni kejam terus. Actually niat aku memang nak dia minta maaf kt aku. Memang salah aku gak, yelah buat dia mcm tu. But saje je nak dgr kemaafan dari dia xD hahaha. Jahatnya kau ni Eykaa ;p hihi. Sekali - sekala tk salah kan? Heheheehe :3


Bestfriends is my life. Bestfriends is my sunshineeee! Hahaha. Bestfriendss is my real heart that I need to keep. Always. I lap themmmm ;D hahahaha Stay good with me, plewshhhh! Maira, Diela, Farah, Idzatul Anira, Eddie, and others elsee :* Hihi. Sayang korang gegila tahu tak? Aku nangis bila korang lupa aku, tahu tak?! Faham tak?!! Hahaha good if you could understand my words :* Mwaaaa much love xx ;)

p.s : syhz pun kawan aku ke? Hahah maybee :)
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment