Friday, December 21, 2012

It's not too bad, not too good but alhamdulilah...


Assalamualaikum w.b.t. :)

Ehem.. hm bismillahirrahmannirrahim. :) Okay.. Aish apesal nervous nak update pasal result PMR ni? hahaha okay. first nk ckp, sorry a lot a lot a lot sbb tk dpt nak update last two days, haha agak busy yo. Busy ngn life? Ececehhh tkdelah. Nk beli barang sekolah ape semua tu yg tk sempat nak update. Belum beli anyway, hahaha. Just tgk tgk je. Ehemm hm okay mcm ni. Ika tkde gmbr masa amik result tu. because I'm too nervous and scare.. hahaha. Pkai baju sekolah and I look messy -.- nmpk sakai pun ade. hahah tension -,- Okayyy dah! Stop thinking and talking about the past. It's already happen! And sape kita untuk menghalang? Cehhhh. Anyway, I'm just too emotional smpai tk tertulis about my result. Hahaha korang mesti surprise kan? Aw aw k no one cares actually. Lol. Okay here. Alhamdulillah it's not too bad nor too good but, syukran jazilan ya Allah... Ika tkde gagal but I just got 2A. Yuhuuuu~ alhamdulillah :'D I'm just over exciting and happy dgn result Ika.. Heeee~ sbb tk sngke. I just target biasa and dpt lebih dri ape Ika sangkakan. :') Alhamdulillah. syukran syukran. Hihi.

Yg lain semua B, C and one D :( Sejarah. Hm mmg deserve pun sbb tk minat. Hahahaha. Terkilan sikit sbb B tu agama :'( Kalau A dah boleh masuk sekolah Hishamuddin, sekolah agama tu :( Hmmm. Tkpe tkde rezeki kot. Cuba next time. Hehehehe ;B so lepas ni kerja Ika adalah menentukan masa depan. I mean, not me yg menentukan but planning for the best thing ever in my future, insyaAllah. Tapi ingt! Sebaik baik kita merancang, perancangan Allah tu lebih baik sbnrnya :D hehehek. Yeah trust on Him but kita cuma berusaha je lah mana yg mampu and the rest biar Allah yg uruskan. Ika nak jadi lecturer but not sure boleh ke tk 'cause I'm too shy to talk too much :( Haih. Nk jadi ustazah, hmmm tkde lah pandai mana dlm agama ni but sikit sikit. Nak jadi guru bahasa, hmmmmm. Fly to Mesir, jadi lecturer guru bahasa dekat universiti Al-Azhar?! SubhanAllah! INSYAALLAH~~~~ hihih pray for me okay??? Heeeee I love you guyss~~

I guess, I need to stop here. And hit a shower. Get ready for maghrib. Hehehe see you guys soon, insyaAllah. Assalamaualaikum~~



Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment