Monday, November 7, 2011

Raya AidilAdha.


Assalamualaikum. Hee~ AidilAdha sebenarnyalah raya yang paling besar yang patut kita raikan. Tapi yelah, raya Aidilfitri yang kita sambut besarbesaran. AidilAdha semperna cerita zaman Nabi Ibrahim, tk silap, kan kan kan? Ye ke? Eh saya dah lupa la .___. hihi. Hm, raya ni memang tk syok sngt sambut. Yelah, I mean tk meriah mcm raya aidilfitri. Smpai nak tercabut kaki ni pergi beraya rumah orang. Since pagi smpai malam .___. Tapi raya aidiladha? Rumah opah, rumah wan. Tu je ler tiaptiap tahun. :)


Yaaa, inilah saya. Hihi. I know, mcm dalam header .__. hihihi. Tapi tu crop. Ni tk :p hihi. Masa ni before nak gerak gi rumah Opah. Pagi tk silap. Pkul 10 kot :p hihi. Baju kurung merahh :p Yeahh red roses is my favorite color :) See, my style, I mean hijab. Err, messy lah :P hihi. First time pkai style messy. Pagipagi dah bukak laptop. Sbb nak tengok tutorial pkai messy. So thanks to the, eh sape tah smlm ikut dia pkai :p hihi. Thanks a lot yaa. Even aku pkai mcm ape je .___. hihi. Lain pula. :p

With my mum. Time ni pun kat rumah lagi. Waiting for dad .___. Hahaha. I know, dia nmpk slim sikit dari I T_____T nak nangis jap. Hihi. I ni tk pikir diet dahhhhh T______T hahahaha. Tkyah emo sngtlah kan ;p hehe. Aku yang malas nak jogging, malas nak jaga diet, ha amik kau pipi dah sama mcm Baby Zain :p hihi. Macam Baby Hanif :) Hihi.


With my brotherrrrrrr. Hihi. Lil brother or big brother ni? If depan kawan, cakap dia big brother. Bangga sikit ada abang. Hahaha. Padahal adik ler -__-" Tapi dia dah tinggi daripada aku. Okayy, thanks Ayie!! Buatkan aku jadi pendek dari kau! Hahaha. Orang ingt dia abang aku. Sbb dia makin lama makin nak kurus, then dia tinggi. Pastu gaya dia mcm abang. Okayyy fine! Hahahaha. And pape barang berat, sruh dia angkat. Wakakakakaka. Buli sama diaa :p hihi. Cowyy erk ayie! Kau dah besar. So aku sruh jelah kau ;p hihih.


Well, I think it's enough. Banyak sngt aku mengarut kt sini. Hahahaha. sebelum jadi isu, better aku diam, undur, and tweet or tidur je? Hahahahaha. Tknaklah tidur, nanti sakit kepala pula ;P. Pelik kan? Haa tapi pelik tu lah boleh buat aku sakit. Hee~ So baik aku baca novel or siapkan decorating the cards. Hihi. And kejap agi or besok nak keluar jap. Aaaahh, malasnyaa. Nak beli gifts. Hihi. Okayy I gotta go. Byeee :) Assalamualaikum, take a good care and have a nice day, peeps ;) Love XX
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment