Friday, November 4, 2011

Trying to not be pretend.


Aku tak tahu nak cakap apa dah. Banyak benda nak kena fikir. Tapi benda ni juga aku nak buat aku nangis. Hahaha. Er okay -.- lol. tk lawak pun tadi :p Eyka tanak emoemo lagi dah. Semua orang pun nak happy gak an? Tkde yg nak sedihsedih. So yaa, okayy ye awak. Awak, saya tk sengaja nak buat awak rasa bersalah ape semua. Saya tulis depends on my situation and how my feel is. Memang I should let go benda tu. Tapi tulah, wondering smpai ler sekarang, kenapa nangis nangis mlm tadi?!!! Hahaha. Benci gilalah air mata nihhhh :p Nak buang jauhjauhhh :p hihihi. Tapi apa Allah bagi tu, untuk kita rasa. Allah bagi kita happy untuk ceriakan hidup. Allah bagi kita marah supaya kita pndai control pe semua (I guess so) Allah bagi kita sedih, supaya kita dpt rasa. tu namanya perasaaan. Nak jadi mcm alien kaa? Tkde perasaan :p hahahaha. K, ni dah byk sngt tgk cite bukanbukan :p awak tk perlu ade rasa simpati kt saya. Because dia takkan pndang saya lagi dah. Dia maybe dah anggp saya dah lupakan semua. Dia pandang awak sorang je, kan? Awak dah ade dia, saya dah ade teddy bear baru saya. Hhaahahhaha. Banyaklah teddy bear kt bilik nih. Lagi cun dari teddy bear dlm almari tu :p ngehehehehe. okay ye? Tkde bendalah tu semua. You deserve to be happy with your life. Me. My life having no meaning anymore :') I mean, semua bukan sbb dia. Haih, entahlah. Belajar pun tk pandai, nak bertutur pun mcm budak tk matang. :') Hahaha. it's me. Jangan terasa! That's why rasa mcm dah lifeless dah :') Rasa mcm tkde makna. And hidup ni pun sbbkan umi. Sbbkan kawankawan :') Haih. This teardrops, no worth anymore dahh :') That's why no one even care. No one could ask me "What's wrong?" :') Hmm, sbb dah tk bermakna. Tk berhargaa :') So just let me being myself. Yaa? :') Jangan sedihsedih, happy selalu. Senyummmm :) Hihihi.


Dulu pernah janji ngn umi takkan ade affair sesape smpai habis SPM. Maybe Allah tgk tolong aku tunaikan janji aku tu. Maybeee :) Who knows? Kan? :') Nahh, ingt terdesak ke? Hahahahaha :p Allah maha adil. Maha mengetahui segalanya. Allah yang aturkan semua. We need to keep clam and eat :p hahahah. Relax lah :) Kan? Hehe. Umi sekarang mengharapkan Eyka akan buat yang terbaik. InsyaAllah satu hari nanti umi akan bangga gak ngn aku :') InsyaAllah, one dayy ;) Hihi. Aku nak umi tahu, aku boleh buat semua ni. :') Nak umi tahu yang aku hidup sbbkan dia :') Haih, emo je ni pahal? Alaa plewshh lahh. Itew tanak emo emo agi dahhhh :p hihi. Okayylahhhh. Byk sngt ckp kt sini. Lenguh jari ni dah :) Hihi
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment