Monday, December 19, 2011


I ask him for meet kt Genting. Tapi dia tk nk. I don't know why. Dia cakap awal lagi. For me, ya Allah ni je peluangnya. Lepas ni dia nak pergi Egypt. Mesti susah nak meet. And time tu aku kena study hard. Mcm mana nak ada peluang keluar? Ni umi dah bagi green light, angah dah sruh ajak. Ape lagi? Haih, tu lah dia tk nk. It's okaylah. Tk nk paksa. Lagipun dia tk nk ikut, aku boleh ajak Greyson Chance, hihi ;p Aku malas nak paksa-paksa. Well ya, aku terasa juga ah dia tk nk ikut. Tapi nk buat mcm mana kan? Aku pun tk suka orang paksa aku, so aku rasa tk elok kalau aku push dia hanya nak kan teman time kt Genting nanti. Angah sruh ikut pun sbb sruh jadi photographer. And kakak bawa bf dia maybe, angah pun. So aku tkde teman. Kalau boleh nak jadikan tu first time meet, haha. mesti best kan? Dapat meet dia. Tapi dia tk nk, so aku terpaksalah ajak orang lain. Maybe Maira, or anyone else? :) Even angah's first choice, Adam. haha. Suddenly angah bagi suggestion sruh dia ikut. Aku pun susah nak percaya time tu. Tkdelah aku cakap direct time tu juga, dua tiga hari lepas tu aku tanya. Hm tadi ah. Jawapan dia, awal sngt nk jumpa. For me, it is the chance for us to meet. Lepas ni kita tk tahu ape terjadi. Umi dah allow me keluar ngn dia. And angah pun dah sruh. what else? haha happy ah aku time tu. Tapi dia tk nk. hihi. Tkpe ah, cari orang lain :p hihi.

Aku tengok mcm dia byk berubah. Aku risau dia berubah hati dia sekali. And kalau dia start hating me, aku kena redha and rela lepaskan dia bebas pilih sape dia nak. Me, always be ready to get hurt. ;) haha. Aku byk sngt think negative since dia mcm ni. Jarang contact, jarang tnye khabar berita. And aku pun mula kena cocok -.- haih. Tu lah, mcm lalang ditiup angin. Mana angin tiup, tersengetlah ;p hahahaha. sorry tk reti bermadah helah ;p People around me is so care about me. Even diorg bagi push push pedas punya ayat, aku still relax, senyum and terima. haha aku tahu. Dah biasa sngt ah. Dulu dgn sky pun sama. hahaha :p serious, angah yang kecoh gila bila dpt tahu aku kena tipu. hahaha. Dia start benci budak mcm tu. And tk kasi aku lebih dari kawan :p but aku buat juga. hahah :p

I may look young to get hurt, I know. I really know and understand how much my mum cares about me. Sometimes setiap kali dia bagi nasihat jangan lebih dari tu, aku rasa bersalah sngt. I don't know why. But aku tahu tu semua takdir kan? Takdir temukan aku dgn Adam, temukan aku dgn kisah kisah lama tu. Haih, I should stop about my past in my blog. :) Kan? Hihi. Okay dah. Forget about Adam for a while and focus on your life, Eyka! Get up!! Next year PMR. Huishh, umi byk kali tnya bila nak tuisyen, bila nak beli barang sekolah, bila nak beli buku sekolah.. OMG, everything about SCHOOL!! :( Lol. Maira pun tanya benda yang sama. Dia nak shopping sama sama. But tk biasa ah. selalunya umi abah yang belikan :B hihi. But sometimes, bila teringt balik kenangan sekolah, rasa mcm ehhh cepat ahh buka skolah. Hihi rindu sngt nak intai crush kt skolah. hahaha tu dlu. Time ada crush :p hihi. And rindu nak balingbaling kertas kt tingkap, campak kt keling. Hihi :B nakal en? haha rindu nak kena marah. hahahaha. Rindu nak kena denda. Kena lari satu padangg. OMG. hahaha. time tu kawad putri Islam. Seriously, rasa mcm excited pula nak sekolah pagi tahun depan. Haih kena bangun awal!! Selalunya sekolah petang, so bangun pun pkul 11, 12 :p tu pun umi kejutkan. Haha kalau umi tk kejut, mau pergi sekolah pkul 1 :p hihi. Haih, sekolah memang best. Lagilagi dgn cikgu yang sporting, kawan yang gilagila. But study je ah, mostly cikgu semua nak straight! Urgh! Semua garang. Tapi ada gak cikgu yang baik baik :D hihi. Rinduu kt cikgu :'( hihi tkpe. Lagi dua minggu nak buka sekolah :D hihi. oh yea I gotta go. ;) Bye :* x
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment