Sunday, December 4, 2011

I will be there for waiting for you to came back.


Heyy there. Jarang eh update sekrang? Hm tulah. Malas sebenarnya :p hihi. Tkde mood nak update. Tkde feel :) haha. Hm anyway tittle for today agak emo lah :/ yes I am. last night, yesterday memang malang. Hm, dear bad news, I really really hate you. Sincerely aku yang sengsara :') Hahaha :P nak tahu apa bad news nya? Hm, Adam. Yes Adam. Adam is gonna leave me this January :') Actually aku tk tahu mulamula. Dia tk ready yet nak bgtahu aku. Tapi dia bgtahu Ayie dlu. Aku ada nmpk dia ckp kt twitter, dia mention Ayie and ckp "ada something nak ckp", tp dia tk ckp kt twitter. That's the reason why I keep wondering. apa dia nak buat ni? time tu 2 december. kelmarin. time tu malam. Aku diam jelah. tk nk tnye dia time tu gak. Tunggulah masa yg sesuai. Then malam tu aku desak ayie bgtahu ape benda. Ayie ckp tk ley, sbb dah janji. Oh okay but aku degil nak tahu juga, paksa ayie bgtahu. Ayie still buat tk taw and still simpan rahsia. Then esoknya, (3 dec) aku tnye Adam. Dia pun tk nk bgtaw. Dia ckp tkde pape. But hati aku still geram and nak tahu juga. Aku paksa dia. I know I am not supposed to do that way. Forcing people >.< tu yg aku tk sukaa ;/ Tapi entahlah. smpai aku merajuk. and then dia terus ckp yang dia continue his studies kt Egypt. Well I guesslah. tk ingt >.< haih. Then aku terdiam, speechless. tk tahu nak buat apa. rasa bersalah paksa dia cakap. Then dia ckp dia kena off. Okay, then aku naik atas aku masuk bilik umi. Duduk, lepak atas katil umi. Bolehlah lepak sbb umi and abah pergi Jakarta. So lepak, baring-baring. then aku ternangis. haha :p ternangis. suddenly, air mata mengalir. Aku sedih dia nak pergi tingglkn aku. Dah ckuplah jauh aku ngn dia, tapi Allah pisahkan lagi kitaorg. Luar negara tu :( Hm. aku bangga, memang bangga. sedih dia tingglkn aku, memang sedih tk terhingga. Tapi nak buat mcm mana kan? Redha jelah. Dia text aku time aku nangis tu. Dia tnye aku okay ke tak. But i'm just lied to him. I'm fine. tp aku rasa dia tahu aku tk okay time tu. I'm just pretend depan dia, aku gelakgelak dlm text. aku senyumsenyum. aku gurau-gurau dlm text. aku happy kalau dia happy. crying while texting with smile in it. Then sepanjang masa aku ingatkan dia. I'm almost fever, :o sakit kepala, and tkde selera nak makan. :O haih. :p teruk gila ar aku. but now I'm okay. Alhamdulillah :) aku doakan dia sentiasa happy kt sana, and don't ever forget me kt sini :') And aku doakan juga, harap dia tk sia-siakan penantian aku kt sini. Ecehhh :p jiwangg gila aku :p hahaha.


Last night text :) Haha. entah tk ingt apa kiteorg cakap -.- haha :p terharu bila dia ckp mcm tu :')) Hihi. Allah pandai uruskan masa aku. Uruskan waktu yg terbaik untuk aku. Well I mean, dlu Maira pernah ckp, "kau tkkan rasa kehilangan, kau tkkan rasa sunyi sbb Allah sentiasa berikan insan yg terbaik untuk kau.", maksud Maira, bila Maira tk sihat mcm ni, dah lama tk contact, phone Maira rosak and the reason tk dpt contact while this holiday, Allah temukan aku dgn Adam. for not being alone. And Adam pergi belajar luar negara, 3 January. Time tu dah buka sekolah. And time tu spending the gold time with friends. Maira, Diela and Fara. Allah tkkan biarkan aku keseorangan :') Thanks to Him. Bersyukur sngt ;'D heee~ anyway I won't give up in this life. ;')


Awww, this so sweet kan? ;'D haha. I swear I will wait for you. xx
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment