Sunday, November 27, 2011

Luxury don't bring a real smile for me..


I know duit boleh bagi kita apa sahaja yang kita nak. Like a continue our studies, keperluan hidup. Tapi kita ni manusia yang nak lebih dari tu. Yelah mcm kehendak masing-masing. Like me, sampai berlebam mata, menangis nakkan iPhone. Trust me, betul. Every night nangis nakkan iPhone. Smpai dulu jadi malas, sekarang rajin. Yelah, kemas tu ini sebabkan nak bodek umi sruh beli. Tapi last-last abah belikan. Ihihihi :D bersykurlah. And now dah masuk sebulan lebih dah pkai iPhone. Tk ley tukar phone lain lagi dah. Sbb simcard jadikan kecik. So pkai jelah phone tu smpai bila-bila. Syukur sngt time tu. Ha tapi sekarang Ayie pula dapat. Ayie dapat Samsung -.- K jeles jap. Hahaha tkdelah. Gurau je. Tk nak dengki dengki. Tk elok. Kan? Dulu memang mcm tu but now nak buang hasrat dengki. Anyway, ni pun abah belikan. Sbb haritu dia pun nak iPhone tapi abah tk nk belikan sekali gus. Relax dulu. Lagipun abah nak pakai duit masa tu. Time tu nak pergi Jakarta. So kena simpan sbb nak shopping. But now abah dah belikan, tadi tengok dia asyik pegang je -..- And, Ajol masa belikan iPhone aku haritu, dia merajuk, nangis nk iPhone gak. Ya Allah, umi pun cakap lah Ajol kecik lagi nk pkai. So then lama lama dia okay. And tadi dia merajuk pula sbb Ayie dpt. Hahaha then dia ugut Ayie. dia cakap kalau tk kasi dia main phone Ayie, nanti dia buang game-game Ayie dalam iPad. Hahaha. Kesian Ayie. ;p

Tittle aku tu entahlh. Allah je tahu mcm mana keadaan aku yang sebenarnya. Tk elok aku cerita kt sini. Tk manis kan? Yelah nanti orang kata aku ni attention seeker. It's about personal problem. Bnyk sngt aku kena fikir pasal hal ni. Smpai life aku tk terjaga. Aku fikir pasal masa depan aku. Aku kena kuatkan semangat and kena belajar rajin-rajin smpai aku berjaya. :) Semua pengalaman buat aku matang kadang-kadang. Itulah aku cuba selesaikan satu persatu. And maybe cara aku je yang salah. Hm k lah tknk cakap yang dah lepas. Hehe :) It's time to move on. Yeahh ;) Hohoho. :p Okay I gotta go.

P.S : Opss. almost forgot to wish Salam Maal Hijrah to all muslims who reading this. May Allah bless us and protect us for the rest of our life. And may Allah giving a bright day to us. InsyaAllah, doa yang kita doakan selama ini akan termakbul. This is the beginning of a new story. Let's forget the past and live our life with joy and happiness around us. ;)
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment