Saturday, January 14, 2012

My fifteen life.


Heyyyy, hahah. Assalamualaikum ;) Hihi, see dah 2012 kan? Sorry dh lama tk update. Busy. Yeahh *flip tudung sekolah* hahaha. I kan VIP. OMG! eyka, stop it. hahaha. tkdelah. Busy dgn study and my fifteen life lah ;) Since school is re-open aku langsung tkde masa nak sentuh pc. :'( Nak nangis je rasa. Handphone je banyak pegang. Tweet jelah if ade news pape. So just go stalk my twitter k? haha. Tu pun weekend je ade masa. If hari biasa, ya Allah, tkdenya. Firstly, bangun subuh, pergi sekolah then pkul 1 balik, balik terus mandi, solat, makan then buatlah homework. Nak tweet pun kejap je. Dua tiga tweet je aku mampu. Then kalau letih, terus tidur. Haha :P petang ade kelas tuisyen. Selasa and khamis. Seriously..... tired gilaaa. Even penat mcm mana, aku tk nk merungut, tk nk nangisnangis. Ni just a few things I need to know. Belum lagi time kolej nanti. mesti langsung busy. pack jadual gila. Dah boleh bayangkan. haha jadual doktor :P atotototo. Haha. Kena fikir seribu kali kalau nak jadi doktor. Umi byk nasihatkan aku, jangan amik kalau tk mampu. But... aku nak cuba yang terbaik. Nak jadi. Aku minat tapi aku takut juga kalau satu hari nanti aku out. Quit from it. Aku kena lah pikir masakmasak for my own future. Okay tu tolak ketepi k? haha nak cerita perjalanan sekolahku yang best gilaaaa ni. haha Okayy firstly, masa first day tu memang rasa nervous lah eh. Rasa mcm tk nk je keluar dari kereta tapi umi ckp "relax lah, memang first day mcm tu, lamalama okaylah" hihi tk berapa lama dah okay sbb jumpa... hahahaha okayy. Jumpa ... tut. hahahaha and jumpa kawankawan teruss hug mcm seribu tahun tk jumpa ._. hahaha dgn jerit and lambaian mesra tu. hahaha. memang best first day. And then pagipagi memang ngantuk gila ah kan? Nak cari kelas pun dgn mata yang.. hahaha nak tertutup. Sambil tu gelakgelak dgn kawan. Memang, pagipagi dah gelak mcm pontianak. haha smpai cikgu pandang je kiteorg. Hihi as usual memang mcm tu k? Cikgu jangan marah, ni memang hobi kiteorg ;p haha. And the second day of school, okayy dah. And everything alhamdulillah okay je. cikgucikgu aku pun semua okay and tk garang sngt alhamdulillah! hihi semangat nak study ni! :p lagilagi ... hahahaha okay tkde pape. hihi. Nak forget about the love things, tolak ketepi. Yang aku nak tarik ni, yang aku nak hadapi now, study hard and get straight A's for my PMR ^ _ ^ Aminnnnn~! hihi cepat aminkan doa aku tu. hahaha thanks :P


Okay here. You see that? My books. Yeah, for my tuition. Seriously semua buku tebal -,- berat nak bawa. Heh, kelas best memang best. Ramai kawan, and ramai yang aku kenal from other schools. And paling aku geram, aku satu kelas dgn Raja Fareez -.- Yeah benci dia. Since I'm in standard 1 -.- Musuh pertama aku. Kalau jumpa je gaduh. Last aku jumpa dia last year time tu kt bazaar ramadhan. He's with his parents and I'm.. oh okay -.- Tk tegur and bila satu tuisyen, dia pandang aku pastu jeling lain macam. Then time balik, dia tegur aku ngusik aku -.- gila. hahaha. tu aku tk nk kisah sngt ah. As long as aku boleh belajar, selesa belajar, okaylah. Hihi terbaikkkkk. hahaha. Aku beruntung sngt. Everyone selalu ade di sisi aku bila aku susah. And most important, Allah. Allah sentiasa tolong aku. Makbulkan doa aku ;') Alhamdulillah. Dugaan sikit sebanyak bawa pengajaran for my own self. Yes. ;') hihi. okay nak cerita pasal kukurikulum pagi tadi. Every saturday, ade koko. So I'm taking a part in it. Dlm badan unit beruniform aku masuk KRS. you know? tahulah kan? Everyone tahu -,- And permainan, memanah even aku tk tahu memanah but I'm gonna learn from it. And lastly, kelab fotografi. Yes I love it. Memang sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gila. kalau boleh nak je skip KRS and games, nak masuk terus fotografi :P hahaha and tadi kena ngusik dgn Auf -.- Best sngt kena tarik kerusi weh. Dia blocking aku nak duduk -.- Memang best ah. Pastu orang pandang. Grr, memang suka gila. Maira buat tangan di dada mata ke atas. hahahahah pastu terus amik tempat duduk kt hujung ;p Ramai pelik macam mana aku boleh tegurtegur budak tu even dia a new student in Raja Mahadi. Kenal kt fb and twitter eh? haha k entah tk ingt.

Anyway, aku rasa aku dh byk sngt merapu and membebel kt sini, daripada aku kena sound jap agi, baik aku stop hahaha. So, yaaa I'm so happy today. Even everyday aku keep counting the day you come back... hihi ;') There, you. Hihi. Okay, I should stop writing about it. See you in my next entry, insyaAllah ;)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me
Thanks for reading. xoxo

No comments:

Post a Comment